Olympus FE-280 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus FE-280 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

brikman29 24-01-2009
Geschreven voor: Olympus FE-280 zwart

Sinds gisteren in gebruik. Ben er tot dusver erg tevreden over. De display reageert een stuk sneller dan mijn voorgaande FE-20.
Foto's zijn van uitstekende kwaliteit. Macro opnames zijn ontzettend scherp en kunnen inzoomen tot in de fijnste details.
De prijs-kwaliteit verhouding is geweldig, zulke portefeuille-vriendelijke camera's zijn er maar weinig!

donnie 30-01-2008
Geschreven voor: Olympus FE-280 zilver

Ik heb de ze camera nu een week in bezit.ben er wel over te spreken.Mooi vormgeving,goede foto s met de juiste instellingen.Heb hier voor ook een olympus gehad en wil geen ander merk meer.

robbie j 26-12-2007
Geschreven voor: Olympus FE-280 zwart

De Olympus 280 nu 3 Maanden in bezit met de juiste instelling zijn er mooie en scherpe fotos te verkrijgen.Duidelijk nerderl.talig menu,makkelijke bediening. fijne bedienings knoppen en mooie vormgeving.een leuk toestel voor een leuke prijs

Moerak 22-11-2007
Geschreven voor: Olympus FE-280 blauw

Deze camera nu een paar weken in bezit, maar ben er niet echt over te spreken. De foto's vertonen zeer veel ruis en de kleuren zijn flets. Ook is het toestel vrij traag met het nemen van een foto.
De bediening is wel zeer eenvoudig en overzichtellijk.
Misschien is het nog even spelen met de instellingen, maar ik verwacht niet dat het toestel de kwaliteit van mijn 'oude' Canon gaat halen...